woensdag 25 maart 2015

Review: Flying Tiger Nailstickers

Waarschijnlijk hebben jullie het hier gisteren al gelezen, ik had voor het eerst in mijn leven nagelstickers gekocht!Natuurlijk kon ik niet wachten tot het op mijn nagels zat, dus heb ik ze gisteren gelijk erop geplakt.

En zo ziet het er uit!! Ik vind het wel wat hebben, weer eens wat anders dan 1 kleur of een scheef patroontje nailart haha. Alleen ging dat niet zo makkelijk als het eruit ziet..


Dit was de verpakking. En heel leuk was dat er ook een nagelvijltje bij zat die je kon gebruiken om ze op maat te krijgen. 


Oke, en nu hoe het ging..

Ik heb de eerste sticker op mijn duim geplakt. Mijn nagels zijn niet mega lang, dus ik moest een flink stuk af knippen, maar dat was niet zoveel moeite. Het probleem is dat alle stickers natuurlijk ook te breed zijn, aangezien je ze ook op je teennagels kan plakken. En ik dacht dit dus leuk bij te werken met het nagelvijltje dat erbij zat. Leek me best logisch.

Alleen vijlen werkt voor geen meter bij deze stickers. Je vijlt gelijk een heel groot stuk eraf door het materiaal waar de stickers van gemaakt zijn, dus moest ik een nagelschaar gebruiken om het heel precies passend te maken. Dit heeft minimaal drie kwartier geduurd, maar het resultaat mocht er zijn!'

 De stickers zitten nu een dag en zijn nog niet beschadigd. En op een gegeven moment krijg je het een beetje door hoe je moet knippen en gaat het wel.. alleen moet je uitkijken dat je niet het vel dat om je nagels heen zit af knipt, aangezien de sticker daar in het begin ook op geplakt zit.

Daardoor heb ik dus nu een aantal velletjes om mijn nagelriemen, beetje jammer, maar toch denk ik dat ik het vaker ga gebruiken, want met een beetje geduld heb je originele nagels!!

Prijs: € 2,- per zakje - Flying Tiger

Liefs,

Erica

4 reacties:

evavandenbergh zei

Staat echt super leuk! Zulke stickers wil ik binnenkort ook haha :)

Liefs,
Eva

Erica zei

Haha yess dankjewel :D speciaal voor jou hé? Deze post :) x

Unknown zei

Leuk! :)

Erica zei

Dankjewel! <3