donderdag 19 maart 2015

Lowbudget shoplog: Dagje Primark

Afgelopen dinsdag ben ik met een vriendin lekker lowbudget wezen shoppen in de Primark op Rotterdam zuidplein. Echt een aanrader trouwens! Veel mooier en overzichtelijker dan die in het Alexandrium en hij heeft alleen al beneden 42 paskamers! Deze Primark is nog maar een paar maanden geleden geopend.

Vooraf gingen we natuurlijk even wat eten, want van shoppen krijg je honger! En het is natuurlijk niet leuk als je twee uur in de Primark loopt je helemaal buikpijn krijgt van de honger.
Dus zijn we bij de HEMA een gezond broodje gaan eten. Beter dan de mac in ieder geval :)

Larissa had een broodje met zalm, komkommer en sla. Ik had een broodje met rosbief en sla. Ze waren heerlijk!


Oke, ready to go. Aangezien ik afgelopen zaterdag al iets te veel geld uit had gegeven aan kleding
heb ik me ingehouden en hebben we het vooral heel gezellig gehad!

Na heeel veel gepast te hebben en onze eigen catwalk-show te hebben gehouden hebben we een selectie gemaakt. Maar eerst even een paskamerfoto! :D




Deze artikelen heb ik gekocht:


Een tuinbroek van spijkerstof! Hoe schattig is hij? Lekker kort broekje en een luchtige bovenkant.
Ideaal voor op onze vakantie! :) Deze was € 15,- 
de prijs vind ik best meevallen, aangezien je normaal 30 - 40 euro kwijt zou zijn voor zo'n ding.


Een superleuk zomers topje! Lekker luchtig met dunne bandjes.
 Altijd handig, en ach.. het was maar €3,- 


Twee bandeau topjes. Ideaal voor onder een shirtje met hele lage mouwen. 
Zo zie je je beha niet. Helaas was de witte niet meer in mijn maat dus heb ik een zwarte en een neon-roze gekocht. (Het lijkt op de foto meer babyroze, maar hij is knalroze.) 
Prijs: € 2,- per stuk


Zwarte sleehakken! Dit was mijn must! 
Haha, ik heb denk ik zes paar zwarte hakken gepast en deze zijn het geworden,
omdat ik ze echt heel leuk vond en ze het beste liepen.
Hierdoor lijken gelijk je benen dunner, vooral in de zomer onder een shortje lekker voordelig dus!

Prijs: € 18,-


En natuurlijk kan Erica het niet laten om sieraden te kopen. Ook al heb ik oneindig veel armbanden.
Altijd als ik daar kom voeg ik er weer minimaal één toe aan mijn collectie.
En tja.. afgeprijsd van €4,- naar € 2,- ... dat kan je niet laten natuurlijk!


En toen waren we klaar. Ik heb voor mijn zusje nog twee shirtjes uitgezocht van € 3,- en € 5,-
en ben af gaan rekenen. En WAUW haha, precies € 50,-
Ik vind het een mooi bedrag :)


En we dachten dat het sneller was om de bus te nemen. Anders moesten we met de metro naar beurs en bij beurs overstappen op de metro naar Rotterdam Blaak. En daar weer overstappen op de trein richting Dordrecht.
En we zagen dat er vanaf daar bussen naar Dordrecht gingen en bedachten ons dat het sneller was.
Nou.. niet dus!
De bus stopte echt te vaak en is niet eens over de snelweg gegaan, maar binnendoor. Dus één tip meiden: neem altijd de trein!

We hadden wel een voordeel dat het, ondanks het half 5 was geweest nog lekker zonnig was en we lekker konden relaxen in onze bus met drie tassen.


18:15: eindelijk op de fiets naar huis. Nog steeds lekker weer! We hebben een geslaagd low-budget dagje gehad! 

Liefs,

Erica

4 reacties:

Floor zei

Oe die tuinbroek vind ik echt leuk!

Laura93 zei

Je hebt leuke dingen geshopt!

Erica zei

Dankjewel!! <3

Erica zei

Hihi jaa dankjee :)