dinsdag 3 maart 2015

Awkward


Zit ik nog steeds tegen mijn verwarming.. ondertussen aangeland op 'weheartit.com' kom ik deze quote tegen. En wauw, ik moest zo erg aan iets denken wat een tijdje geleden gebeurd is!

Ik had een date, met een vakantievriend van 3 of 4 jaar geleden. We hadden afgesproken op Rotterdam Centraal Station, want daar waren we allebei rond dezelfde tijd. Ik sta daar te wachten, en opeens zag ik hem,. Het was leuk om hem weer te zien en we wilden ergens wat gaan drinken. We liepen het station uit en zagen het 'Douwe Egberts café,' ja dat klonk wel goed!

Alleen werd het verbouwd en lazen we op een A'4-tje dat we een ingang verder moesten nemen. Oke, wij verder lopen, en zagen een draaideur. Dat zou het wel zijn dachten we. Wij die deur door, 'chique hoor, dacht ik' en op het moment dat we midden in het gebouw staan, en eindelijk een beetje met ons verstand om ons heen kijken zien we dat er allemaal mannetjes strak in pak lopen.

Een aantal keken ons een beetje raar aan. We keken elkaar aan en uiteindelijk zegt hij: 'volgens mij zitten we verkeerd..' zonder wat te zeggen draaien we ons om en lopen het gebouw in snelle looppas weer uit, terwijl we aangekeken werden door verschillende zakenmannetjes. Toen we weer buiten stonden en omhoog keken zagen we dat we per ongeluk in het kantoor van de Nationale Nederlanden beland waren. Aha, ja dat verklaarde die nette mensen. We konden er gelukkig om lachen en zijn maar snel een heel ander café op gaan zoeken!

En toen ik thuis kwam, en het vertelde.. ik heb mijn moeder zelden zo hard horen lachen! Ik betrap mezelf nu ook wel op een glimlach. Ja, het was awkward maar het heeft ook wel wat.

Erica


0 reacties: