dinsdag 10 maart 2015

Train story


Ik zat in de trein van 09:35. Voor me zit een vrouw met een enorme wrat op dr lip me heel de tijd aan te kijken, daarnaast zit een meisje die haar hoofd op de smerige treintafel heeft gelegd een boek te lezen. Waarschijnlijk is ze te moe om haar hoofd overeind te houden.. Naast me 'zit' ook een meisje die ondertussen haar hoofd op de tafel heeft gelegd, ook moe zeker..
Ondertussen word ik helemaal zen van de warmte in de trein en zak ik ook een beetje weg met muziek in mn oren.. Volgens mij is het nog nooit zo stil geweest in de trein. Dit alles duurde tot we vlakbij station Rotterdam Blaak waren, want de vrouw tegenover me, die me nog steeds aan keek stond plotseling op waardoor het boek van het ondertussen bijna slapende meisje op de grond viel.
Overal zag je opeens hoofdjes omhoog schieten en iedereen was gelijk klaar wakker, voor zolang dat nog duurt natuurlijk..

0 reacties: