zaterdag 7 maart 2015

Birthday













Yes! Eindelijk is het zo ver! Vandaag ben ik 18 jaar geworden en dat betekent:

Legaal drank halen!!

Ohja, en studiefinanciering en studenten ov enzo natuurlijk.. :)

Mijn dag is goed begonnen. Ik heb een prachtig horloge gekregen van mijn ouders. En van mijn broertje en zusje een pakket met chocolade, douchegels en parfum. Daarna ging ik werken en ben door mega veel mensen gefeliciteerd. Eigenlijk is het zo leuk om jarig te zijn! Iedereen doet vrolijk.

Morgen post ik denk ik de cadeau's die ik heb gekregen, het lijkt me wel leuk om die te showen! Vandaag ga ik de tijd die ik heb aan mijn familie besteden dus geen post vandaag..

Liefs,

Erica

2 reacties:

evavandenbergh zei

Gefeliciteerd!!

Merel zei

Gefeliciteerd! Ik kan niet wachten tot ik 18 ben, pfoe.