zondag 29 maart 2015

Top 5 parfums!!

Vandaag een lijstje!Aangezien ik echt een parfum verslaving heb en misschien wel meer dan 20 flesjes heb, leek het me leuk om hier mijn top 5 parfums te laten zien! Ze zijn allemaal heel lekker en nog te koop dus.. sla je slag! :) Misschien zet ik de rest van mijn collectie er ook een keer bij!


#1 La vie es belle van lancôme

Het is eau de parfum i.p.v. eau de toilette, de geur blijft wel twee dagen hangen en is heel zoet en fris! Heerlijk!


#2 Guess seductive

Eau de toilette, maar blijft wel lang hangen! Een iets zwaarder luchtje maar niet overheersend dus kan ook gewoon overdag!


#3  Replay for her!

Te lekker luchtje voor overdag, heel fris en bescheiden en krijg er vaak complimentjes over!



#4 life by Esprit 

Echt een lentegeurtje! Heeel fris en fruitig! Ook een vrolijk flesje en minder duur dan de bovenste 2!


#5 Alle luchtjes van Beyoncé!

Ja, ze zijn allemaal heel lekker, iets meer voor in de avond vind ik zelf. Maar ik kon echt geen favoriet kiezen en ik draag ze allemaal even veel! Heat Rush had ik als eerst en daarna volgde de rest.



Liefs,

Erica

1 reacties:

Unknown zei

leuke top5! Zelf vind ik Madagascan Vanilla Flower van Body Shop en Ed Hardy's Villian echt lekkere geuren