woensdag 4 maart 2015

Outfit of the day

Vanochtend voordat ik naar school ging dacht ik.. laat ik mijn leren jasje eens aan doen in plaats van mijn winterjas. Op de één of andere manier hoopte ik dat het vandaag lekker weer zou worden en ik had zelfs mijn zonnebril aan gedaan. Dat viel best tegen, met die tegenwind was het best fris buiten en ik heb weinig zon gezien. Onder het leren jasje had ik dit aan:





- Een zwart shirtje met driekwart mouwen van de H&M, ik vind de print wel leuk namelijk!

- Een gemêleerde superskinny spijkerbroek van de Primark.. can't help it, de broeken van de Primark zitten echt heerlijk!

- Adidas NEO- sneakers, ze doen me een beetje denken aan die nikes met precies zo'n onderkant en stofje. Alleen heb ik er witte veters in gedaan, is net iets leuker!

- Een ketting, zwart met goudkleurig van de New Look. Één van mijn favoriete kettingen! Hij past bijna overal bij.

- Goudkleurig horloge, weet niet meer waar vandaan. Ik draag hem elke dag om bij de tijd te blijven.. ^^

- En mijn favoriete gouden ring. Van een juwelier in Spanje. Hij past precies en heeft een soort hartslagvorm in het midden.

Dit was mijn outfit vandaag. Precies lekker voor nu, niet te koud en niet te warm.

Liefs,

Erica




5 reacties:

Joanne zei

Wat een leuke outfit! Die ring ziet er gaaf uit :)

Erica zei

Dankjewel! :)

Anne-Laura zei

Je horloge is heel mooi!

Erica zei

Dankjewel! Helaas begint hij al een beetje 'roze' te worden omdat het geen echt goud is, maar dat herken je waarschijnlijk wel, haha

Floor zei

Leuk!