zaterdag 28 maart 2015

Nieuwe H&M collectie! Coachella

Er is een nieuwe divided collectie van de H&M, Coachella.
Dat moest natuurlijk even goed bekeken en gekeurd worden! Ik ben naar de website van H&M gegaan en wat me meteen opviel is dat het allemaal soort 'festival kleding' is. Toen ben ik gaan googlen op 'Coachella' en hehe.. jaa het is een festival...van drie dagen.. in California. Oke, misschien erg dat ik dit niet wist maar nevermind! Ik hou van zulke kleding, net iets aparter met lekker wat sliertjes..

Natuurlijk heb ik gelijk wat artikelen uitgezocht die ik misschien ga bestellen! Deze vind ik heel leuk:









































En natuurlijk moet ik nog even kijken of ik alles ga bestellen of toch dingen niet doe, maar dezes vond ik er wel echt uit springen!!

Liefs,

Erica

2 reacties:

Floor zei

Wat een leuke items!

evavandenbergh zei

Nu ik dit zie wil ik wel graag iets bij de H&M bestellen. Was er vandaag nog geweest, maar deze spullen had ik nog niet gezien! Het is wel onhandig dat je online nooit iets in het echt kunt zien. Zo dacht ik vandaag dat ik maat M had, maar dat shirt was véél te groot haha.