donderdag 5 maart 2015

Review: Cotton candy lip smacker

Ik heb een zwak voor alle verschillende soorten, smaakjes en geurtjes lippenbalsem. Het is echt heel erg. Twee weken geleden liep ik met een vriendin in Breda. Ik zocht een cadeau voor de verjaardag van een andere vriendin en dus gingen we de V&D in om te kijken naar de sieraden. Ze hadden hele leuke armbanden van de SIX, maar al snel dwaalde mijn blik af naar 'Ici paris XL' ja.. die zat daar in de V&D.

Langzaam schuifelde ik steeds dichter naar de ici en op een gegeven moment stond ik voor het rek van alle soorten geurtjes lipgloss. En daar hing hij: 'Cotton Candy Lip Smacker.' Een schattige zachtroze uitstraling (suikerspin) met opvallende letters, heel girly. Hmm.. hoe kunnen ze een lip smacker nou naar suikerspin laten ruiken. Dat moest ik ruiken! Natuurlijk zat er een plastic verpakking omheen en was ik gedwongen het te kopen.. Ach..€ 2,50 maar dacht ik. Dus twee minuten later liep ik met een kleurloze/ misschien heel licht roze lipgloss op.

En ja, hij ruikt echt heel lekker, zoet en blijft lang zitten. Hij glijd makkelijk over je lippen. Ideaal voor droge lippen ook. Je ruikt het best goed.
Dit is dus mijn nieuwste aanwinst in de lipstick-categorie. Een aanrader want hij is echt wel lekker!


0 reacties: