vrijdag 13 maart 2015

Tip: doe nooit een sjaal in je tas!!

Vandaag ging ik eerder weg van school omdat ik een bruiloft had. Toen ik op het station liep werd er omgeroepen dat er zakkenrollers actief waren en we goed op onze spullen moesten letten.

Wat doe ik? Nou, ik stop mijn sjaal in mijn tas zodat niemand mijn portemonnee met mn verjaardagsgeld kan stelen.

Oke, dat was dus geen slimme oplossing, want toen ik een paar minuten later in de trein mijn flesje water wilde pakken kreeg ik mijn tas niet verder open..

Echt heel mijn sjaal zit muurvast en ook de rits is geen beweging in te krijgen. Op dit moment zit mijn sjaal er nog steeds tussen en ben ik bang dat straks óf mijn sjaal óf mijn tas stuk is.. Dus doe please nooit je mooie sjaal in een tas die al aardig vol zit, want dat loopt verkeerd af!!

Liefs,

Erica

3 reacties:

Unknown zei

Slimdingg haha, ga je je tas laten vergaan of je sjaal? :(

Erica zei

Jaa :( nou ik kom net thuis van mijn werk en zie dat mn vader mijn sjaal heeft verlost 💓 er zit wel een gat in mn sjaal maar die kan ik een beetje bijwerken hoop ik 😅

Unknown zei

Slimdingg haha, ga je je tas laten vergaan of je sjaal? :(