zondag 8 maart 2015

Birthday presents 1.0

Aangezien ik gisteren jarig was moeten natuurlijk alle cadeautjes tot nu toe geshowd worden! Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan iedereen geld heb gevraagd, omdat ik geen inspiratie had en het me wel handig leek voor vakantie en het feest dat ik nog ga geven voor mijn vrienden. Daarom 'Birthday presents 1.0' en wie weet haal jij hier inspiratie uit en weet je hierdoor wel wat je moet vragen, want eerlijk gezegd vind ik dat sommige mensen nog best leuke dingen hebben bedacht!

Laten we beginnen met het cadeau wat ik van mijn ouders heb gekregen.

Ze zeiden: '18 is een bijzondere leeftijd dus willen we iets speciaals geven waar je over een paar jaar nog wat aan hebt!'
En aangezien mijn oude horloge een beetje begon te verkleuren heb ik een nieuwe gekregen van een juwelier. Hij is echt prachtig! Het heeft een soort créme achtergrond en de rest van het horloge is geel-goud. Het horloge is van het merk Fossil.












Van mijn broertje en zusje kreeg ik dit. Een beetje slechte foto aangezien het plastic folie er nog omheen zit, maar het is een klein, wit, houten dienblaadje met een zak Maltesers, een reep van Tony's chocolonely, een reep Milka chocolade caramel, een monstertje van parfum, een mini deo, een handcréme en een douchegel van palmolive. Ze kennen me goed want ik ben dol op chocolade. En geurtjes e.d. zijn nooit weg! Ik vind het heel lief van ze. :)












Van mijn ouders kreeg ik ook nog een 'verf pakket' afgelopen week heb ik namelijk voor het eerst een echt schilderijtje gemaakt, en dus hebben ze me gelijk maar twee doeken, een set kwasten en plakkaatverf gekregen, lief!












Van de buren die ook gelijk vrienden van mijn ouders zijn kreeg ik een bon van de HEMA, ook altijd handig, cadeaubonnen!












Van een vriendin heb ik een heerlijke douchegel gekregen van Rituals, heerlijk merk. Rituals is ook wel bekend om die olie met stokjes erin waar heel je huis naar gaat ruiken. Het is een heel zacht, fris geurtje.












Van de beste vrienden van mijn ouders kreeg ik een flesje Jillz met een kaart en geld. Heel leuk idee, net iets origineler dan alleen geld. :)












Van mijn nichtje kreeg ik een ketting en een armbandje. Ze zijn heel snoeperig! Mooi blauw met goud, ideaal voor de zomer!!












En opeens kwamen twee van mijn beste vrienden ook binnen vallen. Ze hadden drie soorten maskertjes en chocolade gekocht, zó lief! En meestal kopen jongens alleen maar badschuim dus ik vind het goed bedacht, haha!












Van mijn beste vriendin kreeg ik ook alvast een cadeautje, omdat we naar Blanes gaan en natuurlijk ook een dagje Barca moeten we zorgen dat we niet verdwalen! En ze deed er een leuke ketting bij. En 'de rest komt nog' zei ze. Hmmm..












Ook een mega leuk idee: van mijn andere buren kreeg ik een bioscooppakket! Een zak popcorn, een bioscoopbon en een milkshake waar ze een zak M&M's in verstopt hadden! Hmm! Nog meer choco!












En van mijn opa en oma's, ooms en tantes en wat andere mensen heb ik dus geld gekregen. Het moeilijkste wordt om het niet uit te geven, want losgeld in je portemonnee.. dat gaat nooit goed!












Dit waren mijn cadeautjes tot nu toe! Wie weet kan je hier inspiratie uit halen als je niks weet om te vragen. En als jullie nog ideeën hebben voor cadeautjes die ik kan vragen voor het feest voor mijn vrienden hoor ik het wel hoop ik! :)

Liefs,

Erica


2 reacties:

evavandenbergh zei

Leuke cadeautjes! Dat horloge is echt mooooi!

Erica zei

Dankjewel!! Jaaa ben er ook heeel blij mee! :)