dinsdag 24 maart 2015

Outfit of the day + Mini shoplog!!

Heb je dat ook? Van die dagen dat je maar vier uur op school zit? Heerlijk is dat! Aangezien ik vrijdag met een vriendin, Joyce een groot feest geef omdat we allebei jarig zijn geweest moest ik nog een cadeautje voor haar kopen, dus ging ik Rotterdam in.


Hier kocht ik een aantal leuke dingen bij de SIX, super toffe winkel! En ik bestel nog iets op internet voor haar. Natuurlijk kan ik dit niet aan jullie laten zien, omdat Joyce het misschien zelf ook wel leest.. Wat zou er in zitten? Surprise surprise!













En toen ik geslaagd was voor haar cadeautje ben ik nog even naar de 'Flying Tiger' geweest. Echt één van mijn favoriete winkels!! Misschien ken je het, misschien niet, maar ze verkopen allemaal typische 'hebbedingetjes.' Van fitness- spullen tot make-up, tot gekke feestartikelen, fotolijsten, krukjes, manden en andere decoratie voor je kamer. Van alles dus! En het is niet bepaald duur.

Bij de Flying Tiger heb ik dit gekocht:

Een grote borstel voor mijn zusje, ik heb dezelfde in het neon-roze. Het zijn hele fijne, grote borstels! Vooral als je lang, dik haar hebt zoals ik.. De borstel was € 2,-










En voor het eerst in mijn leven 'shame' heb ik iets gekocht om op mijn nagels te plakken. Weer eens wat anders als nagellak. Ze hingen in het rek echt naar me te zwaaien van 'pak mij! pak mij!' Ze zijn € 2,- per stuk en ik heb voor zebraprint gekozen omdat de andere te bloemerig waren voor mij. En de anderen zijn soort decoratiestickers, ben benieuwd!














En toen zag ik een zak mini marshmallows liggen!! Ze zijn zoo schattig, klein, lief met leuke pastelkleurtjes hihi ik heb ze snel ook afgerekend.. Ik heb alleen geen flauw idee hoe duur ze waren..












Deze heb ik gelijk thuis in een pot gedaan die nu mooi op mijn kamer staat te pronken. Ik ben heel benieuwd hoe lang deze pot zo vol blijft.. En ja, hier zaten éérst chocolaatjes in! ^^












Ohja, en als laatste had ik een pakket gekocht met uhm..
Snorretjes, hartjes, lipjes? En allemaal andere figuren haha. Dit is voor ons feest vrijdag zodat er leuke foto's gemaakt kunnen worden. :')













En toen was het time to go homee.. Alleen Erica raakt altijd verdwaald als haar schoolbuddy Lindsay er niet bij is, bedankt nog hé? Haha ja.. ik stapte in de verkeerde tram.. tot twee keer toe.. Ben uiteindelijk maar gaan lopen naar het station want het kwam echt niet goed!!

*daar zat ik dan.. nog nietsvermoedend met mijn tassen in de tram in het zonnetje..*  Tot de stress het over nam haha.












In ieder geval heb ik weer plaatsen gezien waar ik nog nooit ben geweest. Tjaa zo kom je weer eens ergens toch?

En mijn outfit van vandaag - waarvan je al een klein beetje van de foto hierboven kan zien - zag er zo uit:










Knitted poncho | H&M Divided | €25,-
Leren broek | Jane Norman (te koop bij V&D) | € 41,-
NEO-sneakers | Adidas | € 70,-
Horloge | Fossil | € 169,-
Gouden ring | Markt in Spanje | € 20,-
Armband | Primark | € 2,-

En natuurlijk had ik nog een shirtje aan onder de poncho & mijn winterjas 's ochtends want het is best fris..
Zijn jullie ook zo gek op de Flying Tiger? Wat kopen jullie er meestal?

Liefs,

Erica





9 reacties:

Joanne zei

Die snorretjes enzo zijn zo leuk! En je outfit ziet er ook mooi uit :)

evavandenbergh zei

Mooie outfit had je aan vandaag! En wil je het resultaat laten zien als die nagelstickers op je nagels zitten? Ben benieuwd! :)

Erica zei

Dankjewel Eva! :) en jaa ga ik doen! Heb ze nu op, dus vandaag komt er nog een review online :)

Erica zei

Haha ja grappig he? bedankt Joanne! :)

Unknown zei

Leuke aankoopjes! Ik vind de poncho trui in je ootd ook echt mooi :)

Erica zei

Hihi dankjee :) de poncho zit ook heel lekker ^^

Unknown zei

Wat een leuke aankopen! Die mini-marshmallows zien er heerlijk uit!

Erica zei

Dat zijn ze ook, iets te lekker eigenlijk want ik eet echt teveel hiervan haha, maar dankjewel Sophie :)

patricia zei

Leuk om te lezen hoor!