maandag 9 maart 2015

10 super beautytips!


Hallo meiden! 
de afgelopen tijd ben ik bezig geweest met beauty-tips te verzamelen. Ik hoorde tips via vriendinnen, magazines, maar ook omdat ik er onderzoek naar heb gedaan omdat ik voor school een eigen tijdschrift moest maken!
Deze tips wil ik dus graag met jullie delen! 

1: scheer je benen met crémespoeling in plaats van scheerschuim. Dat werkt zó goed! Je benen zijn een stuk zachter en niet zo droog!

2: Doe een druppeltje water bij je mascara als hij uitgedroogd is. Dan kan je er weer een paar keer mee vooruit! Misschien wist je dat al, maar vergeet niet dat het bij waterproof mascara beter is om er olie bij te doen :) nog beter is om ipv water oogdruppels te gebruiken.

3: Haarproducten met alcohol droogt je haar uit, het is beter deze te vermijden. en ga ongeveer 1 keer in de drie maanden naar de kapper om je haar gezond te houden.

4: Je haarverf blijft langer mooi als je babyshampoo gebruikt!

5: Als je vaak last hebt van een vlekkerige huid kan je calendula créme gebruiken (bij o.a. kruidvat)  een vriendin van mij heeft het nu en na een paar maanden zag ze duidelijk resultaat. Aanrader dus!

6: Als je tanden een beetje gelig lijken te worden kan je wat citroensap op je tandenborstel doen en zo je tanden poetsen, wauw! Het werkt echt! Ze zijn een heel stuk witter. Maar het lijkt me dat je dit niet te vaak moet doen want het is mega zuur voor je tanden..

7: Maak je oogpotlood warm met een aansteker, zo wordt hij zwarter en blijft langer zitten.

8: Verwarm voordat je je wimpers gaat krullen je wimperkruller met een föhn. Zo krullen ze veel beter en het blijft heel de dag zitten. 

9: Met een wit oogpotlood kan je onder je wenkbrauw een wit lijntje trekken, vooral bij je wenkbrauwboog, goed blenden en je wenkbrauw lijkt nog meer gelift! :)

10: Je foundation blijft langer zitten als je je gezicht afpoedert.

Hopelijk zaten er nieuwe dingen bij voor jullie! Sommige dingen hebben heel mijn leven veranderd haha.
Liefs,
Erica

6 reacties:

Unknown zei

Oeh, die van de wenkbrauwen met dat witte oogpotlood ga ik denk ik eens uitproberen!

evavandenbergh zei

Handige tips! Wil je de volgende keer de letters wat groter maken? Ik kan anders moeilijk lezen haha :P

Erica zei

Super! :)

Erica zei

Heee, jaa ik zie het nu ook! Bedankt! Heb het nu aangepast :)

Floor zei

Wat een handige tips!

Erica zei

Bedankt!! :)