donderdag 23 april 2015

Win: Een tekening van jezelf!

Hallo lieve mensen!

Afgelopen week ben ik niet heel actief geweest op mijn blog. Dit komt puur omdat ik heel mijn portfolio aan het aanvullen ben met allerlei nieuwe tekeningen en opdrachten omdat ik volgend jaar stage moet lopen en omdat ik volgende week inleverweek heb voor school en dat is even stressen.

En toen bedacht ik een leuke winactie!

Omdat heel veel mensen aan mij op onder andere Instagram (@ericaillustrations) vragen of ik ze na wil tekenen en ik mijn portfolio uit moet breiden heb ik besloten 1 van jullie na te tekenen!

Wat moet je doen om kans te maken?

Iedereen kan kans maken door hun motivatie + een mooie scherpe foto van jezelf door te sturen naar ericastamdesigns@hotmail.com 

Wil je nog meer kans maken? Promoot dit bericht dan op je eigen blog of Instagrampagina zodat er meer mensen mee doen! Stuur de link naar je promotiebericht mee met je foto naar mijn mail of tag me op Instagram.

Wie weet wordt jij wel uitgekozen en als er heel veel mensen meedoen teken ik twee van jullie na!

Mis deze kans niet en help mij en jezelf :)

Liefs,

Erica

Mijn laatste werk van afgelopen week: Rihanna





1 reacties:

Anoniem zei

Leuk! Maar wast bedoel je precies met motivatie?