maandag 23 maart 2015

Famous

Misschien wisten jullie het al.. misschien ook niet, maar ik houd heel veel van tekenen. En dan vooral portretten. Sinds een paar maanden heb ik een aantal keer een Nederlandse beroemdheid getekend, als eerst de winnares van Hollands Next Top Model: Nicky Opheij










Ik had een foto van de tekening op Instagram gezet en ze had m geliked! Natuurlijk was ik mega blij haha, en een maand of twee later wilde ik weer een poging doen. Ik ging Kim Feenstra tekenen. Als eerst had ik een schets op Instagram gezet toen ik ermee bezig had. En opeens zag ik dat ze m had geliked én gereageerd. Alleen al op de schets! Ze stuurde drie smileys met hartjesogen. Wauw, ik voelde me vereerd en maakte de tekening snel af.










Die had ze ook geliked en ook op gereageerd: 'Mooi! En mooi dat je dit talent bezit. Hoop dat je heel creatief blijft ♥ ♥ en bedankt dat je mij wilde tekenen! #Lief

Ja, mijn dag kon niet meer stuk!!

En nu vandaag, mijn derde poging. Chantal Janzen.











Op twitter had de beheerder van haar account al gereageerd op de tekening, maar dat is natuurlijk niet mijn doel! Ik hoop dat Chantal het ook ziet. Hij staat nu op Instagram en ik ben benieuwd!

Liefs,

Erica

Welke tekening vind jij het best? En wie zal ik de volgende keer tekenen?

15 reacties:

evavandenbergh zei

Ik vind de tweede heel mooi. De derde is ook erg goed gelukt! Je hebt zeker talent! :)

Erica zei

Ahw dankjewel!! :)

Laura93 zei

Wauw wat kan jij mooi tekenen! Ik wou dat ik dat ook kon.. Ben wel een beetje jaloers :P Maar echt top! Ga zeker zo door! EN gaaf dat Ze gereageerd hebben. Nu Chantal nog maar dat komt vast goed.

Erica zei

Aahw dankjewel! Wat lief! En jaa ik hoop het :) x

Unknown zei

Je kan echt prachtig tekenen zeg, wauw! Bijzonder dat ze op je reageerden, zal voor je duimen dat Chantal ook nog wat van zich laat horen (:

Erica zei

Dankjewel!! Jaa ik hoop het!! :)

Unknown zei

Wauw wat kan jij prachtig tekenen! Chantal Janzen vind ik zelf het mooiste, echt prachtig, je hebt talent!
Liefs, Iris
http://todayslipstick.wordpress.com

Unknown zei

wauw ik vind het echt prachtig! Vooral die van Chantal. Wij zijn je direct gaan volgen op insta! :)

Erica zei

Bedankt Iris!! <3 Je hebt echt een gave blog!

Erica zei

Bedankt meiden!! ik volg jullie direct terug! :)

Unknown zei

Wauw de gezichtsvormen kun je echt heel goed tekenen. De ogen van chantal zijn ook nog eens sprekend! Wauw, met name de laatste vind ik zo veel lijken!

Erica zei

Wat lief! Eerlijk gezegd besteed ik ook de meeste tijd aan de ogen & het haar haha :)

Unknown zei

Prachtig! En wat cool dat ze je een berichtje stuurden om hun waardering te tonen. Super lief!

Erica zei

Jaa das echt fijn! Laten ze merken dat ze zich niet te goed vinden om te reageren, haha :)

Anoniem zei

Hoi  
Ik beb een vraag  wat kost een  foto met 3 persne op een papier a3 zwart wiet 
En hoe lang duurt  ik wet niet als je nog tekend 

G.r 
Sadaf
Sadaf555@hotmail.nl