donderdag 26 maart 2015

Review: Choco Cacao masker van Purederm

Met mijn verjaardag had ik van twee vrienden onder andere drie gezichtsmaskers gekregen, onder andere 'Choco Cacao.' Vandaag heb ik deze uitgeprobeerd en het was heerlijk!

Dit was de verpakking, zegt al genoeg over de ingrediënten enzo :) het is ook heel leuk dat de verpakking de vorm van een zijkant van een hoofd heeft.












Ik had van tevoren mijn gezicht gereinigd, en nu ging ik het goedje op mijn hoofd smeren. Het is echt mega stevig spul!! Het is best dik, en stug spul, maar toch wel smeerbaar. Wat gelijk op viel is dat het een heel opvallende geur had.. volgens mij lavendel, wel heel lekker.

En het masker was niet bruin, wat ik wel had gedacht. Het was soort donkergrijs. Het masker trok snel in, en toen was het lichtgrijs. Je moest het er na ongeveer 15-20 minuten af halen.


Donkergrijze masker








































Opgedroogde maker. Lekker make-up loos haha ^^











































Je merkt dat je op een gegeven moment je mond en gezicht amper kan bewegen want het wordt keihard. En ja, toen kreeg ik een snapchat van mijn beste vriendin Larissa, en al snel waren we filmpjes aan het sturen, alleen kon ik niet praten. En ja.. toen stuurde ze een filmpje waarbij ze me na deed en het was zó komisch! Toen moest ik dus lachen, en je snapt wat er dan gebeurd. Masker gebroken! Haha er zaten megaveel scheuren in, en ik lag zelf ook in een scheur :') Al met al.. ik heb gelachen en nu een mega zacht huidje want het masker heeft wel echt geholpen! Het is een aanrader. € 1,89 bij de drogist

Liefs,

Erica

1 reacties:

Anoniem zei

Altijd leuk zulke maskers, bij mij scheuren ze ook altijd als ik probeer te praten.
Liefs, Iris