dinsdag 3 maart 2015

Mijn eerste blog!

Dinsdag 3 maart, ik ben over vier dagen 18 en zit op mijn kamer, op de vloer tegen de verwarming met mijn laptop op m'n schoot op te warmen, want ik ben net lekker natgeregend. Ik heb heel de middag vrij dus ben ik aan het kijken wat ik voor mijn verjaardag wil.. Best lastig. Vroeger kon je lijsten vol schrijven met dingen als barbie, barbiekleding, barbieauto, barbiepaard, tekenboek, kleurtjes en poppen. Nu je ouder wordt begint dat toch iets lastiger te worden.. dingen voor op m'n kamer? Sieraden? Nou, waarschijnlijk blijft het bij geld voor aankomende zomer. Ik ga namelijk met mijn beste vriendin naar Blanes!

Maar je weet hoe het met internet gaat. Je begint met dingen zoeken voor je verjaardag en je eindigt op youtube / facebook / blogspot of andere interessante sites. En toen dacht ik dus, zomaar uit het niets: 'Laat ik eens gaan bloggen!'

Jaa deze gedachten moesten ooit een keer komen. Vroeger toen ik klein was hield ik al van schrijven en nu zit ik op het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Je moet wel een beetje een 'creative mind' en inspiratie hebben natuurlijk.

Ik kijk naar mijn sloffen aan mijn voeten die lekker zacht zijn en stop met typen.. ik krijg een appje van mijn beste vriendin, een video waarin ze doet alsof ze een vlog heeft. Ja, bizar hoeveel geld mensen daaraan kunnen verdienen! Een vrouw die elke dag haar cavia's filmt.. 3000 euro per maand. Oke das best veel, maar ik blijf liever bij het normale schrijfleventje!

0 reacties: