donderdag 12 maart 2015

Eye make-up of the day

Hallo iedereen! Vandaag ben ik vrij, en toen ik vanochtend dus om 10 uur mijn bed uit kwam zakken bedacht ik me een 'eye make-up of the day' post te maken. Oftewel, in dit artikel vind je geen heel hoofd dat vol wordt geduwd met make-up, maar puur alleen de ogen. De echte 'make-up of the day' komt vast ook wel een keer, maar dat bewaar ik voor later.

Ik heb een paar foto's gemaakt van de stappen die ik deed. Ik zet de producten erbij. Wel moet je even weten dat ik voordat ik begon al dagcrème op had, waardoor mijn oogschaduw ook beter blijft zitten.

Stap 1: Nog geen make-up op, alleen dagcrème dus.


Stap 2: Hier heb ik oogschaduw op gedaan. De bruine tinten van de 'smoky eyeshadows' van de H&M. Ik heb dit palletje pas gekocht en eerlijk gezegd is het best mooie, neutrale oogschaduw! Ik heb de lichtste op gedaan omdat ik dit overdag draag en het niet te donker hoeft.














Op deze foto lijkt de oogschaduw best oranje, maar dat komt door de lichtval. Sorry daarvoor! Op de andere foto's zie je de kleur wel goed!

Stap 3:  Hier heb ik een dun lijntje eyeliner op gedaan. Lekker tricky, want oogschaduw heb ik al op, als ik uitschiet moet ook de oogschaduw opnieuw. Ik heb al héél veel verschillende eyeliners gehad in mijn leven, stiften, kwasten etc. Maar toch vind ik die van 'Miss Sporty' het fijnst om mee te werken. Het heeft een lang en heel dun kwastje zodat je een mooie vorm kan maken. Ook met een wing is het fijn.













Stap 4: Een beetje mascara erbij!  Ik heb natuurlijk mijn favoriete mascara op van Max Factor. Daar heb ik al eerder een review over geschreven.
























En dan zijn we klaar met de ogen! Sinds afgelopen week draag ik deze oogschaduw, er zit ook een lichte glitter in en dat is lekker shiny voor bij dit mooie weer!

















Dit was mijn eye make-up of the day!

Liefs,
Erica

0 reacties: