woensdag 11 maart 2015

H&M Photoshop fail?


Natuurlijk kan het aan mij liggen. Maar toen ik in de nieuwe folder van de H&M aan het kijken was zag deze foto er gelijk al raar uit. Het trok mijn aandacht omdat er iets niet klopte..
Het model uit de nieuwe H&M folder is in dr taille heel slank, en krijgt dan opeens grote heupen, ziet er niet heel realistisch uit, maar oke.. dat kán nog waar zijn natuurlijk!

Alleen het tweede aparte is dat haar arm heel dikkig is, vooral in verhouding met haar slanke taille etc. Haar onderarm is net zo dik als haar onderarm, alsof er iets mis ging bij 'het verbreden van haar heupen.'

Zelf werk ik voor school elke dag met photoshop dus uit eigen ervaring denk ik dat de H&M een beetje overdreven is geweest, haha. Ze hadden het iets subtieler kunnen doen.

Dus heb ik de foto in de groepsapp van mijn klas gestuurd en ze waren het met me eens.

Dus meiden! Nog steeds niet teveel letten op die perfecte modellen, cuz it's all fake! :)

Liefs,

Erica

0 reacties: