donderdag 5 maart 2015

Outfit of the day: donderdag 5 maart


Vandaag een nieuwe Outfit of the day, ik weet niet of ik dit elke dag ga doen, maar ik had er vandaag weer zin in!

- Vandaag droeg ik weer mijn adidas NEO sneakers. Ben echt verliefd op die schoenen! Ze lopen heel lekker!

- Ook droeg ik een 'bouclévest' van de H&M (€ 24,99 ) 

- En één van mijn lievelingsbroeken van de ONLY ( € 34,99 ) hij is lichtblauw en zit heel lekker zacht. 

- Ik droeg mijn nieuwste aanwinst op het gebied van parfum: 'la vie es belle' van Lancôme. Lekker chique, zoet en fris geurtje. Een aanrader voor iedereen!

- En natuurlijk, niet te missen had ik mijn standaard sieraden weer om. 

- Buiten had ik een leren jasje over mijn kleding aan en droeg ik een pilotenzonnebril van de Douglas omdat de zon nogal fel kan zijn.

Dit was mijn outfit van vandaag, maar momenteel zit ik weer lekker in mijn joggingsbroek op mijn bed, want dat zit zoo lekker..

Liefs,

Erica

0 reacties: