woensdag 4 maart 2015

Boring wednesday

Ik zit weer eens tegen de verwarming. Joggingbroekje aan gedaan. Gelukkig niet bijna aangereden omdat ik opeens midden op de weg fietste omdat mijn capuchon te ver over mijn hoofd zat. Het was droog gelukkig.

Ik denk terug aan twee meiden in de trein die me enorm irriteerden door hun lach. 'Ken je dat gevoel? Dat je denkt: Kind trek niet zoveel aandacht en hou alsjeblieft je bek?' Nou dat had ik dus. Ik zoek nu een nieuwsbericht waar ik een illustratie bij moet maken voor school.

Ja deze week is echt te saai.. Vorige week vakantie gehad als nooit tevoren..zo druk met school! Bizar, en nu alleen maar naar school om al die dingen in te leveren en thuis de laatste kleine opdrachten afmaken..

En dan maar fantaseren over Blanes! Wordt mijn eerste vakantie zonder mijn ouders.. 10 dagen in Spanje met je beste vriendin, geweldig toch!? We hebben alleen een 'probleempje' want we zitten in een huisje zonder kookgelegenheid en koelkast! Verplicht uit eten dus, haha. Hoe ging dat bij jullie? Je eerste vakantie zonder ouders?

Liefs,

Erica

0 reacties: