vrijdag 6 maart 2015

Dramatische food of the day verhaal

Oef.. Dat was lekker! Nog nagenietend in de trein denk ik aan de stroopwafel die ik net had. Duur, maar wel heel lekker! Zo'n typische grote marktstroopwafel weet je wel? Groot en nog een beetje warm.

Het moment dat je het zakje open maakt en die geur al naar je toe komt is heerlijk. Het enige nadeel zijn de kruimels. Ik kan namelijk op geen mogelijke normale manier mijn stroopwafel naar binnen werken, dus halverwege besloot ik mijn broek en sjaal even af te kloppen.

En toen gebeurde het. Ik gebruikte de hand waarmee ik mijn stroopwafel vast had aangezien ik in mijn andere hand mijn mobiel had.

Ik zie mezelf nu echt weer voorzichtig de kruimels op de grond kloppen en in slow motion.. Mijn stroopwafel weggeslingerd worden..richting de grond.. Nooo, this is the end -tragisch muziekje- want ja, van de vloer eten in de trein doe ik echt niet dus heb ik hem met pijn in mijn hart laten liggen tussen zijn eigen kruimels..

Liefs,

Erica

2 reacties:

Eva Josephine zei

Leuk geschreven!

evavandenbergh zei

Mooi geschreven! Heb gelijk zin in stroopwafels :P