zaterdag 14 maart 2015

Shoplog: middagje Gorinchem

Vanmiddag ben ik even met mijn ouders en broertje naar Gorinchem geweest, omdat ik nieuwe, nette zwarte laarsjes nodig had. En aangezien ik morgen twee verjaardagen heb moest dat vandaag gebeuren.

En wat was het lang geleden dat ik in Gorinchem ben geweest! Ik winkel altijd in Rotterdam eigenlijk, sinds ik daar op school zit. Maar het was gezellig, en ik heb natuurlijk behalve minimalistische laarsjes ook nog wat andere dingen gekocht!

#1 Waar we voor gingen. Zwarte, leren basic zwarte laarsjes met niet teveel details, kan bijna overal bij dus!


Ook wilde ik een jurkje hebben die je lekker kan combineren, netjes, maar je kan m ook stoerder dragen. In hetzelfde printje vond ik ook een kort rokje, die ik ook maar heb gekocht:


Daarnaast heb ik echt een zwak voor jasjes, jackets en vesten! Heel mijn kast hangt er vol mee!
Dus heb ik er nog twee aan mijn collectie toegevoegd. Een wit, mega zacht, fluffy vest en een zwart leren jasje met een grote stoffen 'flappen kraag'


En als laatst heb ik een superleuk, wit soort 'festival shirtje' gekocht. Lekker los met lange wapperende slierten. Love it!


Als afsluiting van deze geslaagde shopmiddag hebben we bij een Italiaanse ijszaak een lekker ijsje gehaald. 
Ik had de smaken zwarte bessen en framboos.


Dit was mijn zaterdagmiddag, én mijn eerste shoplog!
Dinsdag ga ik in Rotterdam winkelen met mijn beste vriendin, dus wie weet komt dan mijn tweede!

Liefs,

Erica





2 reacties:

Merel zei

Leuke dingen! Dat ijsje ziet er ook heel lekker uit haha.

Erica zei

Aahw dankjewel!! :) jaa ijsje was ook heerlijk haha