zaterdag 4 april 2015

Uit eten!

Woah, vandaag gezellig dagje gehad! Vanochtend gewerkt bij de Appie, daarna kwam mijn oma op visite, en vanavond ging ik.. jajaa uit eten met Larissa! 

Ze werkt bij de V&D in Gorinchem, dus om kwart voor vijf ging ik op mijn fietsie met mijn zonnebril in de zon naar Gorinchem fietsen.. 7 kilometertjes om alvast wat vet te verbranden voor we het er weer aan eten, haha.

Ik heb ondertussen 20 foto's naar haar gestuurd om te laten zien waar ik fietste.. Ben eigenlijk best trots op de omgeving waar ik woon. Mooi groen, molentje erbij.. blauwe lucht, lammetjes, kleine eendjes.. liefdee!




Ik haalde Laris op uit haar werk en we zijn gaan eten bij 'Kees.' Superdroge naam, haha :') maar het was heerlijk! We hadden een 3-gangen menu voor €20,-.. totaal niet duur dus! Dit heb ik gegeten..

Als voorgerecht een overheerlijke carpaccio! Hier kan je me dus echt voor wakker maken! Lekker fris en hartig! Larissa nam een tomatensoepje!


En daarna als hoofdgerecht spare-ribs.. Mega lekker, alleen wat lastig om te eten.. want ja, beetje klooien met mes en vork of heel je mond eronder smeren? Ik koos na wat geklooi toch voor dat laatste. Ondanks dat was het delicious :) Larissa was wat slimmer met haar keus en nam biefstuk met champignon-pepersaus!




En omdat we toch voor een 3-gangen menu hadden gekozen moesten we natuurlijk nog een dessert. Mooie reden voor een ijsje dus! Een overheerlijke 'dame blanche' gaat er altijd in! Oh, en Laris ging voor de wafel met warme kersen, ijs en slagroom.


Al met al, het was een gezellig avondje.. En nu zitten we samen op mijn bed Vlogs te kijken en ik schrijf dit artikel.. Nog even een 'moe-hoofd selfie' en dan gaat ze ook zo naar huis denk ik!

Fijne Pasen iedereen!!

Liefs,

Erica