maandag 13 april 2015

Allemaal oogschaduw!!

Vandaag heb ik mijn make-up dozen eens boven water gehaald en ben ik gaan kijken wat ik eigenlijk allemaal nog heb qua oogschaduw. Ik heb wat dingetjes getest, en hier zie je een deel van mijn collectie!

Als eerst een doosje met knalblauwe en paarse oogschaduw van casuelle cosmetics:

Deze oogschaduw heb ik het langst denk ik. Niet echt mijn kleurtjes, maar de kwaliteit is heel goed! Veel pigment en blijft goed zitten.


Volgens mij lijkt het net of je gevochten hebt als je die eerste kleur op je ogen smeert. De tweede kleur vind ik best mooi, de laatste is misschien leuk met een smokey- eye look ( het is heel donker blauw) maar de rest is echt te fel voor mij.



Het volgende doosje is ook van Casuelle. En eigenlijk vind ik hem heel vet! Het zijn allemaal felle kleuren met heel veel pigment. Ik heb ze al best veel gedragen voor foute feestjes etc.



De enige kleur die iets minder fel is dat is de eerste. De rest zijn bijna neon!


En wauw, verrassend. Geen idee hoe het komt! Het volgende palletje is ook van Casuelle! Het is gewoon zo'n fijn merk!

En zoals je ziet zijn ook dit allemaal mooie kleurtjes. Ik zou ze ook allemaal wel dragen! Maar natuurlijk alleen degene die bij mijn oogkleur passen! Deze zijn namelijk iets minder fel, maar komen wel mooi uit!

En deze is van Max! Ondanks het best goedkope make-up is zijn de kleuren heel mooi! En je ziet wel aan de vakjes welke mijn favoriet is, haha!


En ook de dekking is prima!!


En toch blijft dit mijn favoriet!! De smoky- pallet van H&M. Ik wilde daar eerst geen make-up kopen, omdat ik dacht dat het niets voor zou stellen, maar dat neem ik zeker terug!! Ik vind deze kleuren zo mooi!


Dus uiteindelijk heb ik hier even een smoky eye look mee gemaakt. Je weet wel.. Donker aan de buitenkant en licht naar binnen.



Dit was de uiteindelijke smoky eye look met mijn favoriete pallet! Wat vind je ervan?
Wat zijn jouw favo kleuren? Ik blijf meestal toch bij de aarde-tinten namelijk!

Liefs,

Erica



0 reacties: