vrijdag 17 april 2015

Instagram update!

Ik kijk elke dag op instagram, zijn er nieuwe foto's van mensen die ik leuk vind of waar ik fan van ben? Zijn er dingen die ik moet weten? Heb ik nieuwe likes, volgers of reacties?
Het is een echt tijdverdrijf voor mij. Maar ikzelf plaats vooral veel tekeningen, selfies en soms willekeurige foto's van voorwerpen of kleding.


Dit waren mijn foto's van de afgelopen maand:


De selfie, haha deze kan natuurlijk niet ontbreken in mijn maandelijkse instagram foto's! En je ziet het al, het welbekende snapchat-effect. Met snapchat genomen dus. Ik gebruik InstaSquareMaker om de foto's vierkant te maken met witte randen zodat je de foto niet bij hoeft te snijden.


Mijn eerste tekening deze maand, en sinds tijden eigenlijk. Het valt me op dat ik deze maand best veel heb getekend. Chantal Janzen had ik deze keer gekozen. En met dank aan alle  mensen die haar getagd hebben bij mijn foto: Ze heeft de tekening gezien en geliked! :)


Selfie N. 2! Dit was na een lange schooldag. Ik heb voor het effect de app EyeEm gebruikt! Supermooie bewerkingsapp en echt een aanrader!


Tekening N. 2! Ariana Grande. This never happend to me, maar ik had haar getagd en een #ArianaGrande gebruikt en ik werd overladen met reacties en likes. New record yeh! Helaas heeft ze de tekening nog niet gezien, maar dat is niet gek, want ze heeft meer dan 29 Miljoen volgers dus ze krijgt meerdere meldingen per seconde. Toch geef ik de hoop nog niet op, want er zijn nog steeds mensen die haar blijven taggen bij mijn tekening en wie weet..


En precies 24 uur geleden heb ik de tekening van Lucy Hale geplaatst. Ook hier zijn de mensen begonnen met haar te mentionen, dus wie weet wat er nog gaat gebeuren. En welke van de drie tekeningen ik het best vind gelukt? Dat wordt mij heel veel gevraagd, maar ik heb werkelijk geen idee! Wat vinden jullie?


Ook benieuwd naar mijn nieuwe foto's? Volg me dan: @ericaillustrations

Liefs,

Erica

0 reacties: