woensdag 15 april 2015

Pimp je nagellak!

Zoals jullie afgelopen week hadden kunnen lezen had ik mijn nagels in een mooi pasteltintje geverfd! Je ziet het best veel de laatste tijd, maar toch kan het op een gegeven moment gaan vervelen! Ik heb hier wat tips voor:

1: Zet strepen of een ander patroontje met andere pasteltinten en creëer je eigen nail art!

2: Koop bij de drogist of waar ik ze vandaan heb: 'de flying tiger' nagelstickers! Lekker pimpen maar. Ik ben in ieder geval helemaal los gegaan met deze vrolijke stickers die goed matchen met mijn nagellak!



















Lekker zomers met een goud kleurtje toch? :)

En tip 3: Pimp your nails with glitters!! Ik hou van glitters, ze zijn altijd leuk, maar op je nagels zijn ze echt top! Supervrolijk om met gekleurde glitternagellak je nagels te pimpen!















Liefs,

Erica

0 reacties: