zaterdag 11 april 2015

Review: Gelly Hi Shine nail paint by Barry M.

Vandaag een review! Omdat vanmiddag gelukkig toch nog even het zonnetje door brak kreeg ik zin om mijn nagels in een zomers kleurtje te lakken. En dan nog niet het knalroze zomerkleurtje, maar een zachte pasteltint. Dit is de tweede keer dat ik deze nagellak draag en ik wil er graag wat over vertellen!

De nagellak is dus van Berry M. van de Gelly - collectie en de kleur is 'Lychee' (345)
Berry M. nagellak is vooral bekend om de geweldige dekking en ik was dus enorm benieuwd! En wat denk je? Nadat ik de eerste laag had laten drogen besloot ik geeneens een tweede laag meer te doen! Zo goed dekt het, en dat met zo'n licht kleurtje! Ik vind het knap!



De kleur komt het dichtst in de buurt bij een warme tint beige. Klinkt misschien saai.. en je ziet het ook niet heel vaak als nagellak. Maar ik vind het een supermooie kleur die mooi uitkomt en heel stylisch kan zijn!

Het is een iets dikkere nagellak dan wat ik gewend ben, maar er is goed mee te werken. De nagellak blijft trouwens heel lang zitten en het droogt mega snel!

Oftwel.. Ik ben méér dan tevreden over dit prachtexemplaar. En dat maar voor een euro of 6.

Het is echt een aanrader!

Liefs,

Erica

0 reacties: