woensdag 8 april 2015

15 Facts about me

Jullie weten wat oppervlakkige dingen over mij, maar nog láng niet alles! Hier verklap ik alvast wat weetjes over mij!

1: Ik doe de opleiding 'grafisch vormgeven' en mijn droom is om over 2 jaar bij een tijdschrift te werken en daarnaast mijn eigen bedrijfje te hebben!

2: Ik ben enorm bang voor spinnen.. sinds een paar jaar! Vroeger deed het me echt niks.. maar ik moet er nu niets van hebben! Twee weken geleden kwam er opeens een huisspin mijn kamer in gekropen, ik bevroor en begon keihard te gillen..

3: Hoeveel ik de laatste tijd ook bezig ben met gezond eten, een Big Mac is toch wel één van mijn lievelings-kostjes!

4: Ik heb lenzen! En van groep 5 tot begin groep 8 had ik een bril.. nooit meer, haha.

5: Ik houd van heel veel soorten muziek, Beyoncé blijft één van mijn favorieten, maar Ed Sheeran vind ik bijvoorbeeld ook heel goed, ook kan ik prima luisteren naar de mixtapes van Dopenez of helemaal losgaan op de liedjes van Grease of Dirty Dancing, van vroeger.

6: Spanje is mijn favoriete vakantieland! Tot nu toe :)

7: Ik heb veel te veel broeken, als ik nu in mijn kast ga kijken.. heb ik al minimaal 7 zwarte broeken.. en dan dus echt alleen nog maar zwart..











8: Ik neem altijd teveel topjes mee op vakantie, afgelopen jaar had ik er 21 bij me voor 14 dagen..achja.. afwisseling is ook niet verkeerd.

9: In mijn examenjaar heb ik drie maanden op bed gelegen omdat ik Pfeiffer had.. en tóch ben ik geslaagd! Met iets van een 5,8 gemiddeld.

10: Ik heb een parfum- verslaving, ik heb echt tig flesjes en wil elke keer nieuwe erbij.. Inhouden!

11: Ik hou van sapjes! Een wijntje op zijn tijd is ook wel lekker, maar mij maak je blijer met drankjes zoals Peachtree, Passoa, Safari, Malibu of een bacardi met iets.

12: En verder leef ik op water en soms thee.

13: Mijn winterkleding bestaat voor 90% Uit zwart, wit, grijs en blauw.

14: Mijn zomerkleding voor de helft uit die kleuren, en voor de andere helft uit vrolijke, felle kleurtjes zoals knalroze of mintgroen.

15: Wat ik dit jaar sowieso NIET ga kopen is een Triangl- bikini.. Aankomende zomer ga je niets anders zien als dat, ja met de mode meegaan is leuk, maar niet op die extreme manier. Net als die sliertjes bikini's van twee jaar geleden. Dit sla ik dus echt over, laat mij maar origineel een andere bikini kopen. Dan val je in ieder geval nog op wanneer je op het strand ligt! :)

Liefs,

Erica





2 reacties:

Floor zei

Leuk om te lezen :)
Het lijkt mij trouwens wel gaaf om bij een tijdschrift ofzo te werken
xx

Erica zei

Dankjee Floor :D jaa mij ook hihi :)

Liefs!