dinsdag 7 april 2015

Haartutorial + reactie!


Ik kom al tijden op pinterest en andere sites plaatjes tegen van meiden die hun haar vlechten, er met een stijltang overheen gaan en uiteindelijk heel veel krullen hebben! Vandaag heb ik het geprobeerd! Benieuwd? Lees dan verder!


Voorproefje van wat we gaan doen:



Leuk dat je verder leest! Ik ga beginnen!

Voordat ik nog maar iets aan mijn haar had gedaan zat mijn haar zo:


Want ja.. van mezelf heb ik ook krullen! Daarom heb ik iets dunnere vlechten gemaakt dan mensen normaal deden, zodat je goed het verschil zou zien! Het vlechten duurt niet heel lang, ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe lang en dik je haar is!


*Op de helft van het vlechten*


Na al het vlechten had ik er uiteindelijk zes. Ik had verwacht dat ik er meer zou hebben met die 'dunne' vlechten, maar dat viel dus behoorlijk mee!



Tijd om er met een stijltang overheen te gaan! Van tevoren heb ik wat 'heat protector' in mijn haar gesprayd van het merk Syoss
Mijn stijltang is van babyliss, prima dingetje! 


Bij elk vlechtje ging ik er vier keer overheen met mijn stijltang. En oeps! Ik had bij 5 van de 6 vlechtjes dunne, rubberen elastiekjes gebruikt waar er nu 4 van kapot zijn.. op het moment dat de 200 graden warme stijltang er al tegenaan kwam sprong het elastiekje van de hitte..


Tijd om de vlechten eruit te halen, en tadaa! Dit is het eindresultaat:

Een grote bos, krullend haar!



Ik vind het wel grappig voor een keer, maar weet niet of ik het vaker ga doen!

Wat vinden jullie?

Liefs,

Erica







9 reacties:

Unknown zei

Handige tutorial! En je haar is prachtig!

Erica zei

Dankjewel Julianne!! Superlief :)

Joanne zei

Leuk! Je haar is heel mooi!

Rachelle zei

Het past wel bij jouw haar, vind ik :) Mijn haar zou er uit zien alsof ik met mijn vinger in de stopcontact heb gezeten :'D
X Rachelle

Erica zei

Aahw bedankt Joanne!! :)

Erica zei

Haha denk je? Wie weet valt het wel mee :) Probeer het anders eens een keer, maar dan met dikke vlechten, dan krijg je een soort beachy-waves! Heel leuk :)

Liefs!

Unknown zei

ass ass ass. 8e afb Loveyouuuu x

Erica zei

:')

Lysanne zei

Wat een leuk idee. Zeker eens het proberen waard