maandag 6 april 2015

Geluksmomentje: Beste vriendin!

Vandaag even een besef-momentje waarom jij zo blij moet zijn met je beste vriendin!!


Jullie begrijpen elkaar vaak al zonder dat je iets hoeft te zeggen! 
Zo kan je ook alleen al door elkaar aan te kijken in de lach schieten.


Je schaamt je niet als je huilt om iets wat eigenlijk nergens op slaat.

Ze lacht je niet uit als ze weet dat dat jou kwetst, want ze kent je door en door.

Jullie hebben stopwoordjes die iedereen irritant vind, maar jullie mega grappig!

Ze is net je dagboek.. je vertelt haar alles!

Zij is degene waarmee jij superveel herinneringen mee hebt gemaakt.

Ze blijft nooit lang boos op je.

Ze laat je altijd mooier voelen dan hoe jij je op dat moment voelt.

Je weet dat als het nodig is ze gelijk naar je toe komt

Ze weet je altijd op te vrolijken als er iets is, of leeft met je mee waardoor jij je beter voelt.

als jullie elkaar even een tijdje niet hebben gesproken is het totaal niet awkward, maar alsof het de dag van gisteren was.

Ze heeft altijd een antwoord op je vragen.

Als er niemand is.. is zij er altijd!

Dus meiden! Stuur je vriendin een berichtje en vertel haar waarom je zo blij met haar bent!

Liefs,

Erica














2 reacties:

Ilse zei

Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn beste vriendin een pot vol met kleine briefjes waarin allemaal dingen op stonden zoals herinneringen en redenen waarom zij zo blij is met een vriendin als ik. Zo ontzettend lief!

Erica zei

Ahw jaa echt heel lief!! Leuk idee ook van haar! Ik heb het ook wel eens gedaan met een andere vriendin.. we wilden de 365 halen, zodat ze elke dag 1 briefje kon openen, maar die hadden we net niet gehaald volgens mij, haha :)

Liefs,