maandag 30 maart 2015

5 x favoriete lenteproducten!

Het is al meer dan een week lente en dat mag gevierd worden! Ondanks dit herfstachtige weer opeens toch iets om je dag op te vrolijken! Dit zijn mijn favoriete lente producten!



1: baby lips!! Heerlijke lippenbalsem met een lekker geurtje/smaakje! Lekker vrolijk en zorgt voor zachte lippen!

2: Een Victoria Secret body mist! Ik heb er drie en vind ze alledrie heerlijk!! Lekker om even te sprayen als het muffig ruikt, of gewoon omdat het lekker is! :)

3: Happy highlights olie van Andrelon. Dit is echt een wondermiddel, haha mijn haar is zó zacht en pluist minder. Het verzorgt je highlights én je loopt met een lekkere geur in je haar!

4: life by Esprit. Het ultieme lentegeurtje! Deze mag niet in je collectie ontbreken en ziet er ook nog eens vrolijk uit.

5: Mijn zonnebril, ook al is het weer nu niet heel fijn, toch kan de zon in de lente nogal scherp zijn! Lekker meenemen dus :)

Liefs,

Erica

3 reacties:

Unknown zei

De baby lips zijn inderdaad super fijn! De roze/blauwe is ook echt prettig (wel kleurloos).

Erica zei

Ja hé? :) Oeh die ga ik ook een keer kopen! kleurloos is soms ook wel handig!

Liefs!

Anoniem zei

Hallo erica ik heb een vraagje kun je van een foto af ook een tekening maken zou graag een willen van een Tinker en dan alleen het paard zonder achtergrond